Vacatures

Stichting Texels Museum verbindt mensen met natuur en cultuur waardoor zij er respectvoller mee omgaan. Bij de stichting werkt een enthousiast team aan deze missie. Kom jij het team versterken?

Voor onze Raad van Toezicht zijn we op zoek naar een nieuw lid, omdat een huidig lid afscheid neemt vanwege het bereiken van de maximale zittingsduur. Heb jij binding met Texel en wil je binnen de RvT, samen met directie en medewerkers, verder bouwen aan een toekomstbestendig Stichting Texels Museum? En heb je kennis en vaardigheden op (een van) de volgende gebieden: museale organisatie, dieren(welzijn) en natuurbescherming? Dan is deze functie echt iets voor jou en kijken we uit naar je bericht!

Op het moment staan er verder geen vacatures open. Denk je dat wij iets voor elkaar zouden kunnen betekenen? Stuur dan vooral een open sollicitatie naar floortjezijm@texelsmuseum.nl of bekijk of een vrijwillige functie iets voor je is.